سایت HITC خبر داد؛

سرمربی لستر، مانع انتقال علیرضا جهانبخش به برایتون!

کلود پوئل، سرمربی فرانسوی باشگاه لسترسیتی، در صدد جذب هافبک ۲۴ ساله تیم ملی ایران است و به راحتی اجازه نمی دهد او به برایتون بپیوندد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از پایان رقابت هایجام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران، شاگردان کی روش با پیشنهادات مختلفی روبرو شدند و قرار است به تیم های دیگری بپیوندند.

 مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد،  امید ابراهیمی و ... از ستاره های تیم ملی بودند که به تیم های دیگر پیوستند و برخی از آنها هم در صدد پیوستن به تیم جدید هستند.

علیرضا جهانبخش، هافبک 24 ساله تیم ملی ایران و باشگاه آزد آلکمار هلند پس از درخشش در لیگ اردویژه، تصمیم دارد در این فصل فوتبالی اروپا، دیگر برای آلکمار بازی نمی کند. شماره 18 تیم ملی ایران از باشگاه های ناپولی ایتالیا، برایتون آلبیون انگلیس، رئال سوسیه داد اسپانیا، لسترسیتی انگلیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و احتمال دارد به لیگ جزیره بپیوندد.

پس از اینکه باشگاه برایتون با پیشنهادی سرسام آور خواهان جذب ستاره تیم ملی ایران شد و به توافقاتی هم با جهانبخش رسید، حالا  سایت HITC خبر داد که کلود پوئل، سرمربی فرانسوی باشگاه لسترسیتی، در صدد جذب هافبک ۲۴ ساله تیم ملی ایران است و به راحتی اجازه نمی دهد او به برایتون بپیوندد.

در ادامه این خبر آمده است: سرمربی روباه ها ( لقب لسترسیتی ) پس از جدایی ریاض ماحرز به شدت در صدد تقویت خط حمله تیمش است و بر همین اساس، می خواهد تا جهانبخش را به خدمت بگیرد. لستر برای این انتقال ۲۰ میلیون پوند هزینه می کند و امیدوارست تا بازیکن تیم ملی ایران کیفیت خوبی داشته باشد.

این رسانه در ادامه نوشته است: جهانبخش ۲۴ ساله در ۳۹ بازی برای آلکمار ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل هم داده است.


بیشتر بخوانیدبرایتون، مقصد احتمالی جهانبخش در لیگ برتر انگلیس


انتهای پیام/

جهانبخش در دوراهی لستر و برایتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار