استاندار آذربایجان غربی:

همه دستگاه‌های اجرایی برای کسب رضایتمندی مردم تلاش کنند

استاندار آدربایجان غربی برتلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای کسب رضایتمندی مردم تاکیدکرد.

همه دستگاه‌های اجرایی برای کسب رضایتمندی مردم تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی عصر روز سه شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که با حضور اعضای این شورا در محل استانداری برگزار شد بر اجرای طرح تحول اداری تاکید کرد و گفت: بحث توسعه و تحول نظام اداری در کشور و استان همزمان با توسعه فناوری‌های نوین پیش نرفته است فلذا لازم است مدیران برای جبران این عقب ماندگی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اجرای طرح تحول و اصلاح نظام اداری را گامی مهم در جهت رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: با اصلاح فرایند‌های مشکل دار در دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، مردم به راحتی می‌توانند در کمترین زمان و با کمترین هزینه، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: حذف بروکراسی‌های زائد اداری، توسعه دولت الکترونیک و کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات در بهبود فضای کسب و کار که یکی از اولویت‌های اصلی دولت است موثر خواهد بود.

شهریاری همچنین از دستگاه‌های اجرایی استان خواست موانع و مشکلات اداری خود را جهت بررسی و رفع به دبیرخانه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان ارائه کنند.

حسینی معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار هم گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی استان در فرآیند مشکلات همکاری داشته باشند شاهد رضایت مردم خواهیم بود.

حضرتی رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز با اعلام اینکه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با هدف بهبود فضای کسب و کار تشکیل می‌شود فرآیند اجرای طرح اصلاح ۴۰ فرآیند منتخب در سطح ۲۲ دستگاه اجرایی استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.