نشست روشنگری وحمایت از کالای ایرانی در اراک

نشست روشنگری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در شهر اراک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نشست روشنگری با موضوع حمایت از کالای ایرانی با حضور عموم مردم و بسیجیان خواهران حوزه کوثر دو به مناسبت جشن ولادت امام رضا علیه السلام در سالن زیتون اراک برگزار شد.

حجت الاسلام عبدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در این نشست گفت: حمایت از کالای ایرانی امری راهبردی و پر اهمیت است و باید با این کار به تولیدات داخل توجه بیشتری شود.

حجت السلام عبدی افزود: حمایت از کالای ایرانی سابقه تاریخی دارد و در سال‌های گذشته هم بر این امر تاکید شده است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران در هشت سال جنگ تحمیلی توانست روی پای خود بایستد و در حال حاضر هم باید با افزایش تولیدات داخل در مقابل دشمنان نظام مقاومت کرد.

نقش دولت در بحث تولیدات داخل و اشتغال زایی بسیار پر اهمیت است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه دولت هم باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم هم چاره‌ای بیاندیشد ادامه داد: نقش دولت در بحث تولیدات داخل و اشتغال زایی بسیار پر اهمیت است و هر چه کمیت در تولیدات بالا رود باید کیفیت هم بالا برود.

وی اضافه کرد: امروز ناامنی کشور از برنامه‌های دشمن است و هم دولت و ملت باید در برابر دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشند و در مقابل جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.