پیام استاندار مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان یزدانخواه

محمد اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهیدان یزدانخواه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در پی درگذشت حاجیه خانم شهربانو ثمنی، همسر و مادر شهیدان یزدانخواه، پیام تسلیتی از سوی مقام عالی دولت در مازندران، صادر شد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر انسان‌های از جان رسته و آزاده‌ای ست که در صیانت از قرآن، اسلام و عزت میهن اسلامی مان جان عزیز خود را پیشکش جانان کردند و والاتر از آن، هنر مادران و پدران بزرگواری است که با تقدیم فرزندان رشید و عزیز خویش، برای ایران و اسلام؛ افتخاری جاودان خلق نمودند.

مادران و همسران معظم شهدای والا مقام، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان‌های شهدا و گوش به فرمان، ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند و با تاسی از زینب کبری (سلام الله علیها) پس از شهادت عزیزانشان، با صبر و شکیبایی راه، یاد و خاطره عزیزانشان را گرامی داشته و تداوم بخشیدند.

حاجیه خانم شهربانو ثمنی، همسر و مادر شهیدان یزدانخواه یکی از این شیر زنان بود که با تربیت فرزندان انقلابی چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نمود و پس از سال‌ها تحمل بیماری به همسر شهید و فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم درگذشت زنده یاد حاجیه خانم شهربانو ثمنی، همسر و مادر مجاهد و نستوه شهیدان یزدانخواه که با بصیرت در سال‌های پس از شهادت عزیزانش در مسیر ارادت و دلدادگی به حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، پایداری نمود به خانواده‌ی محترم و داغدار آن مرحوم، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مازندران و شهرستان فریدونکنار و مادران والامقام شهدا تسلیت گفته، از خداوند قادر متعال برای آن اسوه استقامت، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

محمد اسلامی
استاندار مازندران
انتهای پیام/آ

پیام تسلیت استاندار مازندران

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.