افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در محور‌های خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان گفت: در چهار ماهه نخست امسال تصادفات در جاده‌های استان ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان با اشاره افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در محور‌های خراسان شمالی افزود: تعداد تصادفات جاده‌ای در سال جاری ۹۶۴ مورد گزارش شده است و از این تعداد ۵۶ مورد فوتی ، ۵۵۹ مورد جرحی و ۳۴۹ مورد نیز خسارتی بوده است.
وی گفت: با بررسی‌های بعمل آمده ۲۷ درصد تصادفات فوتی در محور‌های فرعی و حدود ۱۴ درصد از تعداد کل تصادفات فوتی مربوط به موتورسیکلت سواران است.
سردار مظاهری وی با تاکید بر اینکه تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است عدم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی ، خستگی ، خواب آلودگی و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عوامل وقوع تصادفات است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تعداد کل تصادفات فوتی در سطح جاده‌های استان ۵۶ مورد اعلام شده، افزود: خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۴ نفربر اثر تصادفات فوت شده اند که خوشبختانه این رقم نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.
وی: با توجه به افزایش تردد‌ها در فصل تابستان و شلوغی جاده‌ها از رانندگان عزیز تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا سفر خوب و خوشی را برای خود و اطرافیان رقم بزنند.
انتهای پیام / ب 

افزایش تصادفات در محور‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.