جام قهرمانان بین المللی ؛

پیروزی لیورپول ،تاتنهام و ییونتوس/ منچستریونایتد، با 26 ضربه پنالتی آث میلان را شکست داد

در چارچوب بازی‌های تدارکاتی جام قهرمانان بین‌المللی تیم های فوتبال لیورپول،تاتنهام و ییونتوس در برحریفان خود غلبه کردند و منچستر یونایتد در ماراتن پنالتی ها از سد آث میلان گذشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد امروز (پنجشنبه) در چارچوب بازی‌های پیش فصل جام قهرمانان بین‌المللی که در ایالات متحده برگزار می شود، چند مسابقه انجام شد که تیم های لیورپول، یوونتوس، منچستریونایتد و تانتهام تیم های پیروز میدان بودند.

در یکی از این بازی ها منچستر یونایتد و میلان به مصاف هم رفتند که این بازی پس از 26 ضربه پنالتی به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.
این بازی در وقت‌های معمول با گل الکسیس سانچس برای شیاطین سرخ و سوسو برای میلان یک - یک مساوی شد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضیافت پنالتی ها دو تیم 13 پنالتی زدند و درنهایت این مسابقه با نتیجه 9 بر 8 به سود منچستریونایتد به پایان رسید.
در دیگر بازی های امروز این نتایج رقم خورد:

یوونتوس با گل‌های آندره‌آ فاوالی بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
بوروسیا دورتموند پس از تساوی 2 - 2 برابر بنفیکا در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.
لیورپول با نتیجه 2 بر یک منچسترسیتی را برد. محمد صلاح و سادیو مانه (پنالتی) برای لیورپول و لروی سانه برای منچسترسیتی گلزنی کردند.

تاتنهام انگلیس هم با نتیجه 4 بر یک آ اس رم ایتالیا را شکست داد. پاتریک شیک گل اول این بازی را زد، اما در ادامه فرناندو یورنته و لوکاس مورا هر کدام 2 بار گلزنی کردند تا تاتنهام به بردی پر گل دست یابد.


بیشتربخوانید: آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا



انتهای پیام/


نتایج جام قهرمانان بین المللی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار