معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا ،

دشمن همت و اراده مضاعفی را پای کار آورده تا برای انقلاب ملت مشکلاتی ایجاد کند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: اظهارات ترامپ دیوانه تازگی ندارد و آنچه ترامپ دیوانه مطرح می کند ۴۰ سال است ما می شنویم.

دشمن همت و اراده مضاعفی را پای کار آورده تا برای انقلاب ملت مشکلاتی ایجاد کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه سردار شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا   امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در یادمان شهدای مرصاد با اشاره به عظمت این مراسم اظهار داشت: مدافعان جبهه نرم ثوابشان هزار هزار برابر بیشتر از سربازان و مجاهدانی است که در جبهه سخت می‌جنگند.

وی افزود: سربازانی که در این جبهه می جنگند از اعتقادات و اندیشه بلند یک ملت دفاع می کنند و آنهایی که در جبهه سخت می‌جنگن از جغرافیای سرزمینی دفاع می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: برگزاری این مراسم ها و یادآوری آن حماسه ها که در تاریخ ثبت است با تمام ویژگی هایش در جبهه فرهنگی تاثیری عمیق دارد دشمن با تمام توان به میدان آمده تا داشته های شما را که در دوران دفاع مقدس به دست آوردید از جمله تفکر انقلابی، اندیشه های عاشورایی و تحولات درونی و معنوی شما که اثرش از موشک و تانک و ادوات نظامی است در جبهه ها نمایان بود را از شما باز پس بگیرد.

سردار شادمانی یادآور شد: همین معنویت و اعتقادات و ایستادگی ها برای راه خدا ما را در جنگ پیروز کرد دشمن بسیج شده تا این سرمایه معنوی را از ملت بگیرد و این مراسمات برای زنده نگه داشتن این تفکر ارزشش بالاتر از جهاد است.

وی  بیان داشت: در عین حال ما در شرایط حساسی به سر می بریم که دشمن همت و اراده مضاعفی را پای کار آورده تا برای انقلاب ملت مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل باید انقلاب و اهداف آن به جوانان شناسانده شود.

وی افزود: انقلاب ما به فرموده امام راحل و عزیز که تمام وعده هایش راست بود انقلاب آخرالزمانی است که ان‌شاءالله به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و شگفتی های عظیمی دارد که این عظمت باید شناسانده شود و همانگونه که مردم در زمان انقلاب تمام سرمایه‌های مادی و معنوی خود را خرج انقلاب کرد در آینده هم این اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: مبادا در اذهان برداران و خواهران جوان، انقلاب فقط یک عبارت باشد، انقلاب آبرو و نجات ماست، اعتقادات و اندیشه های بلند این ملت، اصالت و استغنا و مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم و فساد و مجاهدت و جهاد و ایستادگی است. باید انقلاب را عمیقا بشسناسیم و دستاوردهای آنرا بیان کنیم.


انتهای پیام/ز

برگزاری بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.