جهانبخش :کی روش از پیوستنم به برایتون حمایت کرد

ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون عنوان کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیوستن او به این تیم حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش که از سه سال قبل مدنظر تیم برایتون انگلیس قرار داشت، روز گذشته با قراردادی پنج ساله از آلکمار هلند جدا شد و به این تیم پیوست، او در گفتگو با روزنامه محلی آرگوس عنوان کرد برای پیوستن به این تیم لیگ برتری با کارلوس کی روش سرمربی سرمربی تیم ملی مشورت کرده و این مربی پرتغالی نظر مثبتی درباره این انتقال داشته و از تصمیم او حمایت کرده است.

جهانبخش که با 21 گل زده و 12 پاس گل آقای گل لیگ برتر هلند در فصل گذشته شد، مورد توجه چندین تیم از جمله لسترسیتی قرار داشت،اما سرانجام تصمیم گرفت با قراردادی که گفته می شود مبلغ آن 17 میلیون پوند بوده به برایتون بپیوندد و گران قیمت ترین بازیکن این تیم لقب بگیرد.

جهانبخش به آرگوس گفت: "برای آمدن به برایتون، کی روش یکی از اولین کسانی بود که من با آنها صحبت کردم و واقعا نظر او در مورد انتقالم مثبت بود. من تمام گزینه هایی را که داشتم به او گفتم و واقعا نظر او در مورد برایتون مثبت بود. آخرین باری که او از پیشنهاد برایتون اطلاع داشت من 21 ساله بودم. "

جهانبخش افزود: "او چند سال اینجا کار  کرده و در مورد محیط ، فرهنگ و همه چیز شناخت داشت. این بار بدون هیچ تردیدی او فقط گفت: " انجامش بده."

مبلغ پرداختی برایتون به جهانبخش 24 ساله بیشتر از 14 میلیون پوندی است که این تیم برای خرید یورگن لوکادیا از پی اس وی پرداخته بود.
برایتون پیش از لوکادیا هم 10 میلیون پوند برای خرید دیوی پراپر دیگر هافبک پی اس وی پرداخته بود.
جهانبخش، که امروز برای برای شروع تمرینات به جمع هم تیمی های جدید خود می پیوندد، درباره دو بازیکن سابق پی اس وی گفت: "من مقابل دیوی بازی کرده ام ، او بازیکنی بسیار خوب و انسانی واقعا خوب است.

"من برابر لوکادیا هم بازی کرده ام – او هم بازیکن بسیار خوبی است.

"آنها هم از دیگر دلایل من برای آمدن به اینجا بودند. من واقعا آنها را شخصا نمی شناسم، اما منتظر دیدن آنها هستم. "


بیشتر بخوانید:

سود هنگفت نایمخن از انتقال جهانبخش



انتهای پیام/


جهانبخش: برای آمدن به برایتون با کی روش مشورت کردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
دمت گرم که نه استقلالی بودی نه پرسپولیسی، ولی کاری کردی کارستون...
بی ادعا و کاردرست
آخرین اخبار