مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل؛

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور در روزهای ۶ تا ۱۲ مردادماه در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور نیز در روزهای 6 تا 12 مردادماه در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد که تلاش می‌کنیم میزبانی شایسته و مناسبی داشته و زمینه‌ساز توسعه این رشته ورزشی در استان شویم.

وی از میزبانی استان اردبیل از مسابقات شنای زیر 14 سال قهرمانی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات از روزهای 4 تا 6 مرداد ماه در اردبیل برگزار خواهد شد که برای برگزاری این دوره از مسابقات استخر نشاط در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به دیگر برنامه‌های ورزشی در استان اردبیل بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌ها و نیز جشنواره بازی‌های کودکان در مجموعه ورزشی تختی اردبیل از دیگر برنامه‌های ورزشی استان بوده که در گرمیداشت هفته اردبیل برگزار خواهد شد.

آقاخانی با اشاره به برگزاری برنامه‌‌های فرهنگی گرامیداشت هفته اردبیل افزود:‌ برنامه‌های مختلفی در حوزه جوانان در این هفته تدارک دیده شده که در برخی از این برنامه‌ها تلاش کرده‌ایم تا با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد به بهترین نحو شاهد برگزاری این ویژه برنامه‌ها باشیم.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر "عنوان" در اردبیل خبر داد و گفت: جشن میلادیه و مولودخوانی گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)، تجهیز خانه سالمندان "آتاباغی" به امکانات ورزشی و برخی برنامه‌های دیگر نیز تدارک دیده شده تا در گرامیداشت هفته اردبیل در سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات شنای زیر 14 سال قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.