با مخترعین ایرانی؛

تولید گازهای بیهوشی با کیفیت ایرانی برای اولین بار در خاورمیانه

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت گاز‌های بیهوشی شده است که اعمال جراحی بدون درد را برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

تولید گازهای بیهوشی با کیفیت ایرانی برای اولین بار در خاورمیانهبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

به تازگی یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید گازهای بیهوشی شده است که برای درمان بیماری‌ها  و کاهش درد بیماران  در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت که اولین و بزرگترین تولیدکننده گاز بیهوشی در خاورمیانه است، گازهایی را طراحی و تولید کرده است که برای دندانپزشکی، آندوسکوپی، تعویض پانسمان زخم‌های ناشی از سوختگی، زایمان و بسیاری دیگر از موارد به کار می‌رود؛ این گاز بیهوشی که در کشور تولید می‌شود قابلیت  آرام‌بخشی و تسکین‌ دردهای مختلف را دارد.

 درمان و تسکین درد اطفال به کمک  گازهای بیهوشی

این شرکت گاز بیهوشی را تولید کرده است که به واسطه آن دندانپزشکان می‌توانند به راحتی هرچه تمام‌تر کار درمان دندان‌های کودک را انجام دهند زیرا به واسطه این گازها بیماران درد نمی کشند و کودکان روند درمان را حس نمی کنند.

این شرکت با هدف درمان آسان و کمک به بیماران، این گازها را تولید کرده است و به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده در خاورمیانه و کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار