تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس با اعمال محدودیت ترافیکی / جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

عصر امروز جاده چالوس محدوده مرزن آباد به کرج بمنظور تخلیه بار ترافیکی و سهولت در آمد وشد خودرو‌ها یکطرفه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: هم اکنون با ترافیک در جاده های هراز ، چالوس ، سوادکوه ، کیاسر به سمنان و محدوده درون شهری عادی و روان است .

وی با بیان اینکه هم اکنون هوای استان ابری و گرم و سطح جاده ها خشک است ، افزود: جاده چالوس در صورت بالا بودن حجم ترافیکی عصر امروز یطرفه می شود.

سرهنگ قدمی گفت : آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد شد.

وی افزود: برای سهولت در بازگشت مسافران از چالوس به استان البرز رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۵ مرداد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازجاده کرج -چالوس و هراز همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های امدادی تا پایان محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی مازندران قراردارد.

انتهای پیام/آ

یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه ۵ مرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار