بررسی وضعیت ورزش بوئین زهرا در برنامه «نشاط»

برنامه تلویزیونی «نشاط» روز جمعه پنجم مرداد ماه وضعیت ورزش شهرستان بوئین زهرا را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ در برنامه نشاط خیراله فخاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا حضور خواهد داشت و در باره ورزش شهرستان بوئین زهرا گفتگو می‌شود.

برنامه تلویزیونی «بی حاشیه» هم روز شنبه ششم مرداد ماه به تنظیم بازار و بررسی علل افزایش قیمت کالا در بازار می‌پردازد؛ که در این برنامه پرزحمت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و احمدی مدیرکل تعزیرات استان حضور خواهند داشت.

برنامه تلویزیونی «خانه ما» نیز روز شنبه ششم مرداد ماه با حضور دکتر علیرضا شیخی به موضوع دیسک کمر می‌پردازد.

همچنین کشاورز به عنوان کارشناس آشپزی و رضایی به عنوان کارشناس هنری در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه تلویزیونی «خانه ما» هم روز دو شنبه هشتم مرداد ماه با حضور برادران مدیرکل انتقال خون استان به موضوع اهدای خون خواهد پرداخت و کشاورز و زاکانی هم به عنوان کارشناسان آشپزی و هنری در این برنامه حضور می‌یابند.

همچنین این برنامه روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور قاضی سلیمانی به بخش دوم موضوع نفقه می‌پردازد و خانم‌ها علی زاده و روحی هم به عنوان کارشناسان آشپزی و هنری دراین برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه رادیویی «روی خط باشید» روز شنبه ۶ مرداد ماه با حضور سرهنگ حسن پور رئیس پلیس راهور استان به وضعیت ترافیک و راهنمایی و رانندگی استان می‌پردازد و روز یکشنبه با حضور نصیری مدیرکل تأمین اجتماعی استان به موضوع بیمه خواهد پرداخت.

همچنین برنامه رادیویی پژواک با حضور دکتر نادری اثر روانشناس و صیادی کارشناس ارشد روانشناسی به موضوع علل گرفتار شدن افراد در دام اعتیاد بویژه نسل جوان می‌پردازد.

انتهای پیام/

پخش برنامه  تلویزیونی «نشاط» روز جمعه پنجم مرداد  از شبکه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار