محسن رضایی در آستانه سالروز عملیات مرصاد:

خوب است ترامپ و جان بولتن عملیات مرصاد و سرنوشت صدام را مرور کنند

محسن رضایی


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود ضمن روایت چگونگی روند عملیات مرصاد، نوشت خوب است ترامپ و جان بولتن عملیات مرصاد و سرنوشت صدام را مرور کنند و در محاسبات خود در نظر بگیرند.


به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت، در آستانه 5 مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن روایت چگونگی روند این عملیات، نوشت خوب است ترامپ و جان بولتن عملیات مرصاد و سرنوشت صدام را مرور کنند و در محاسبات خود در نظر بگیرند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"یک ماه قبل از پذیرش قطعنامه در نامه به حضرت امام نوشتم که منافقین با کمک ارتش صدام قصد دارند وارد کشور شوند، بنابراین انتظار حمله منافقین را داشتیم.

شش روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ ، صدام آن را زیر پا گذاشت، به خرمشهر حمله و منافقین را وارد ایران کرد.

تهاجم کور منافقین از مسیر سرپل‌ذهاب به سمت کرمانشاه با توهم تصرف مراکز حساس و سقوط تهران صورت گرفت. آقایان شمخانی و رشید را که در تهران بودند، تلفنی به کرمانشاه فراخواندم و خودم با شش گردان و با هلیکوپتر پشت سر منافقین در اسلام آباد پیاده شدم.

عقبه منافقین را بستیم و از جلو هم سردار همدانی در چهارزبر جلو آنها را گرفت. آن روز حامیان منافقین درس عبرت بزرگی گرفتند.

امروز هم خوب است ترامپ و جان بولتن، عملیات #مرصاد و سرنوشت صدام را مرور کنند و در محاسبات خود در نظر بگیرند."

محسن رضایی

محسن رضایی

محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار