وزیر ورزش خبر داد:

استفاده وزارت ورزش از منابع محدود

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان روی مدیریت منابع برنامه ریزی کرده است تا بتواند از منابع محدود استفاده کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سطانی‌فر وزیر ورزش در بازدید از پروژ‌های ورزشی اردستان در جمع خبرنگاران گفت: در بازدیدی که از شهرستان نطنز و اردستان داشتیم تعدادی از پروژ‌هایی که بعضا ۱۰ سال از آغاز آن می‌گذشت و تعدادی از پروژ‌هایی که در حال بهره برداری بود را بررسی کردیم.

وی افزود: پروژه‌هایی که در دست اقدام است پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد و امیدواریم اکثر پروژ‌ها در سال‌های جاری و آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بخش نگهداری خوشبختانه سرانه فضای ورزشی خوبی در این این دو شهرستان وجود دارد فقط در بخش نگهداری و تعمیرات مشکل داریم که باید برطرف شود.

سلطانی‌فر گفت: تعداد زیادی از پروژ‌های ورزشی تحت عنوان پروژ‌های فجر چهلم در ایام هفته دولت امسال تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این پروژ‌ها از ۱۰ تا ۲۰ سال قبل شروع شده و بلاتکلیف مانده بود گفت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی پروژه بزرگ شامل دو استادیوم ۱۵ هزارنفری در شهر‌های زنجان و ارومیه، دو پیست دوچرخه سواری در کرمان و رشت و یک سالن سرپوشیده دومیدانی در اردبیل، تعدادی استادیوم ۵ هزارنفری در شهر‌های مختلف کشور از مهمترین آن است که افتتاح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی داریم تا پایان دولت دوازدهم تعداد ۱۰ سالن ۵ هزار نفری که در کشور نیمه کاره مانده است، همچنین سه پیست دوچرخه سواری، سه سالن دومیدانی و تعدادی استخر شنا و باقیمانده استادیوم‌های ۱۵ هزار نفری را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

سلطانی‌فر تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان روی مدیریت منابع برنامه ریزی کرده است تا بتواند از منابع محدود استفاده کند. تمامی تیم‌های اجرایی در وزارت و استان‌ها نظارت دارند تا بتوانیم سرعت دهیم به پروژ‌های نیمه کاره‌ای که در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال سال پر رویدادی برای کشور است گفت: جام جهانی روسیه از اولین آن بود که با دلاوری‌ها و سلحشوری‌هایی که اعضای تیم ملی فوتبال داشتند و تدارک و هماهنگی خوبی که از طریق وزارت ورزش و فدراسیون انجام شد نتیجه تاریخی و آبرومندی گرفتیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در ایام دهه سوم مرداد و دهه اول شهریور بازی‌های آسیایی جاکارتا را داریم و همچنین پاراآسیایی جاکارتا. مهر ماه در المپیک جوانان در کشور آرژانتین شرکت می‌کنیم و در ایام پایانی سال یک رویداد مهم در مسابقات آسیایی فوتبال پیش رو داریم که ان‌شاءالله با تدارک و برنامه‌ریزی که شده بتوانیم بعد از حدود چهل سال، آقایی خودمان را در آسیا مجدد به دست بیاوریم.

سلطانی فر با اشاره به ثمن‌ها گفت: از ابتدای دولت تعداد محدودی از این ثمن‌ها در کشور فعالیت داشتند، اما در حال حاضر تعداد ۲ هزار ثمن فعالیت دارند. خوشبختانه به لحاظ کمی پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به لحاظ کیفی هم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به توانمندی آن‌ها و حضورشان برای کمک به دولت و اداره کشور دست یابیم.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ی

 

وزیر ورزش در اصفهان

برچسب ها: جوانان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.