احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در استان بوشهر ابلاغ شد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: سهم امسال این استان در قالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ۲۵۰۰ واحد ابلاغ شده است.

احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در استان بوشهر ابلاغ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید رضا حیدری بریدی روز جمعه در بندردیر افزود: به ازای هر واحد در نوار مرزی و ساحلی ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: در کنار این اعتبار بین ۱۰ تا ۸۰ میلیون ریال کمک‌های بلاعوض به صاحبان واحد‌های نیمه تمام و متقاضیانی که توان مالی مناسبی ندارند پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: تسهیلات برای روستا‌های نوار ساحلی از ۱۸۰ میلیون ریال به ۲۵۰ میلیون ریال افزایش پیدا یافت که عملیات اجرایی آن‌ها در سه ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری در اجرای طرح قیر رایگان، به ارزش ۵۰ میلیارد ریال سهمیه به استان بوشهر اختصاص یافته که در حال توزیع میان شهرستان‌ها هستیم و شهرستان دیر ۲۳ هزار مترمربع سهمیه دارد.

حیدری بریدی در باره اعتبار منابع نفتی بیان کرد: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال برای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص یافت که تاکنون ۶۰ میلیارد آن تخصیص داده گرفته و همه قرارداد‌ها منعقد شده که شهرستان دیر در این بخش پیشتاز است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: در هفته دولت امسال ۴۰ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات نفت به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: فاز اول طرح ۶۸ واحدی مسکن دیر مشکل تسهیلات بانکی داشت که قسط اول آن آزاد شده و امیدواریم قسط دوم آن در سه ماه آینده پرداخت شود

حیدری بریدی یادآورشد: در صورت تحقق تسهیلات بانکی تا پایان امسال این طرح به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم آن در قالب ۵۵ واحدی بزودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

بهسازی و نوسازی مسکن روستایی

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.