رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان گفت: قهرمانان اسکیت فری استایل انتخابی همدان با برگزاری یک دوره مسابقه شناخته شدند.

نفرات برتر مسابقات اسکیت انتخابی استان همدان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی مجیدی،رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم استان‌ همدان گفت: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی مختلف برای اولین بار در تاریخ اسکیت استان‌ برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات در خانه اسکیت استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان و خانواده‌ها استقبال بی‌نظیری از این مسابقات داشتند.

مجیدی با اشاره به نتایج این مسابقات در بخش دختران بیان کرد: در رده سنی ۶ تا ۸ سال آیرین لهونی، آرینا الماسی و آریسا سلیمانی، در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال نگین باقری، متینا سبزی و سودا حسامی و در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال ساغر ظهوری، نازنین جهانگیری و آتنا اصلانی به عنوان نفرات برتر رده سنی خود معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال مریم رضایی، یاسمن مقصودی و ریحانه پیرایش و در آخرین رده سنی بالای ۱۶ سال تینا نظری، آتنا حسینی و نیلوفر فتحی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌ با اشاره به نتایج بخش پسران ادامه داد: در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال امیرمحمد فیاضی، کسری زاهدی و بردیا حنیفه و در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال مهدی نجفی، امیرمحمد پناهی و رهام عظیمی به تربیت اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال نیز امیرحسین محمد ظاهری، پارسا مرادی و معین حاصلی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ش

مسابقات اسکیت فری استایل انتخابی استان همدان

 

برچسب ها: اسکیت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.