قهرمانی تیم منتخب منطقه آزاد اروند در نخستین حضور فرا منطقه‌ای

رئیس هیئت بسکتبال منطقه آزاد اروند از قهرمانی تیم منتخب این منطقه در نخستین حضور فرا منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محسن داوری رئیس هیئت بسکتبال منطقه آزاد اروند در تشریح شرایط رشته بسکتبال در شهرهای آبادان و خرمشهر پس از تفکیک از استان خوزستان، گفت: طبق هدف‌گذاری که پیش از آغاز سال 97  و در آغاز به کار این هیئت پس از تفکیک ورزش منطقه از استان خوزستان، صورت گرفته است، بسکتبال شهرهای آبادان و خرمشهر با سرعت مناسبی در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: در نخستین اقدام پس از برگزاری کارگروه‌های تخصصی سعی شد تا آمار بسکتبال منطقه را در بخش‌های داوری، مربیگری و بازیکن افزایش دهیم که این اقدام مستلزم برگزاری کلاس‌های مختلف بود.

رئیس هیئت بسکتبال منطقه آزاد اروند گفت: بر همین اساس تا کنون موفق به برگزاری دو دوره کلاس داوری درجه سه و بسکتبال سه نفره شدیم و در آینده نزدیک نیز کلاس‌های مربیگری را برای ارتقا و افزایش مربیان منطقه برپا خواهیم کرد.

داوری افزود: همچنین برای ارتقا و پیشرفت فنی بازیکنان تیم‌های منتخب منطقه را در رده‌های سنی مختلف راه اندازی کردیم تا در قالب اردوها به آماده‌سازی بپردازند.

وی گفت: همچنین با اعلام فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، منطقه آزاد اروند در سید سه رقابت‌های سراسری قرار گرفت که مسابقات آن در مردادماه جاری برگزار می‌شود و منطقه آزاد اروند در رده‌های امید دختران و نوجوانان پسر، میزبان خواهد بود.

رئیس هیئت سکتبال منطقه آزاد اروند افزود:   سعی شد تا پیش از آغاز مسابقات سراسری، تیم‌های منتخب منطقه را به لحاظ کیفی محک بزنیم که از همین رو، دو تیم نوجوانان و جوانان پسر را برای برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه به استان کهکیلویه و بویر احمد اعزام کردیم.

داوری گفت: در این تورنمنت که با شرکت تیم‌های منتخب کهکیلویه و بویر و احمد، منتخب نورآباد، جوانان و نوجوانان منطقه آزاد اروند برگزار شد، تیم جوانان منطقه آزاد اروند موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند و تیم نوجوانان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

وی افزود: این نخستین حضور فرامنطقه‌ای بسکتبال منطقه آزاد اروند بود که به‌واسطه وجود مشکلات فراوان سخت‌افزاری، با تلا‌ش‌های فراوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان منطقه، هیات بسکتبال اروند و مربیان صورت پذیرفت و خوشبختانه از نتایج امیدوار کننده‌ای نیز برخوردار شد.

انتهای پیام/ د

نخستین حضور فرامنطقه‌ای بسکتبال منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.