آموزش۷۵۰ نفر از بانوان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای اردکان

فرماندار اردکان گفت: ۷۵۰ نفر از بانوان در اردکان در رشته های مختلف فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند.

هادی مقیمی فرماندار اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به اسقبال چشمگیر بانوان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای اردکان گفت: خوشبختانه این آموزشگاه  با برپایی کلاس‌های مختلف آموزشی تلاش خوبی را برای ارتقاع سطح دانش فنی هنرجویان در رشته‌های مختلف آموزشی ایجاد کرده است تا برای جوانان و به خصوص بانوان  اشتغال زایی خانگی فراهم شود.

مقیمی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴۰ دوره‌ی آموزشی ۷۵۰ نفر در رشته های کامپیوتر،صنایع دستی، خیاطی، آشپزی و حسابداریو عروسک سازی آ موزش دیده اند که حدود ۱۰۰ نفر از آن‌ها دوره‌ی سیار شهری بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم هنر جویان بیشتری در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی به فنی حرفه‌ای مراجعه کنند چرا که اردکان شهری صنعتی است و نیاز است تا بین حوزه صنعت و فنی و حرفه‌ای ارتباط برقرار شود تا نیروهایی که در مراکز صنعتی فعالیت دارند بتوانند با مهارت بیشتر به کار خود بپردازند تا بهره وری و اشتغال بیشتری حاصل شود.

فرماندار اردکان گفت:در این نمایشگاه ما شاهد خلاقیت و هنر بانوان در اردکان در رشته‌های مختلف هستیم که این نمایشگاه نمود فعالیت‌های ارزنده بانوان اردکانی است که به آن‌ها در زندگی بهتر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

استقبال چشمگیر بانوان از کلاس های فنی حرفه ای در اردکان

برچسب ها: اشتغال ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار