آزادسازی ۸ روستا و شهرک در حومه درعا

ارتش سوریه با آزادسازی هشت روستا و شهرک در منطقه حوض یرموک در آستانه پاکسازی کامل حومه درعا از لوث تروریست‌ها قرار دارد.

آزادسازی ۸ روستا و شهرک در حومه درعابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد یگان‌های ارتش پس از عملیات گسترده در مناطق شمال غربی درعا توانستند هشت روستا و شهرک در منطقه حوض یرموک را از اشغال تروریست ها آزاد کنند و شماری از تروریست های وهابی-صهیونیستی داعش را به هلاکت برسانند.

منبع نظامی گفت یگان های ارتش سوریه مستقر در جنوب این کشور در ادامه عملیات نظامی در حومه شمال غربی درعا موفق شدند روستاها و شهرک های صیصون، العوام، جمله، عین حماطه، ابو رقة، ابوخرج، النافعه و سد النافعه را از حضور تروریست های وهابی صهیونیستی داعش پاکسازی کنند.

این منبع نظامی افزود در عملیات آزادسازی این مناطق شماری از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و یگان‌های ارتش مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات را از تروریست ها به غنیمت گرفتند. وی تاکید کرد یگان مهندسی ارتش سوریه هم اکنون در حال مین زدایی و پاکسازی مناطق آزاد شده از انواع بمب ها و تله های انفجاری است.

در همین حال خبرنگار سانا مستقر در جنوب سوریه گزارش داد یگان های ارتش سوریه با ادامه پیشروی های امروز خود به طرف مناطق تحت اشغال ترورویست ها، در آستانه پاکسازی کامل منطقه حوض یرموک و حومه درعا از عناصر داعش قرار دارند.

یگان های ارتش سوریه در دو روز گذشته نیز توانستند روستاها و شهرک های حیط، سحم الجولان و جلین در منطقه حوض یرموک را تحت کنترل خود در آورند و با آزادسازی این مناطق حلقه محاصره عناصر داعش را در منطقه تنگ تر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار