شایسته تقدیر در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع)

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع)، شایسته تقدیر شد.

شایسته تقدیر در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع)به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ زهرا غلامی عضو کودک مرکز فرهنگی هنری شهر فارسان، در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع)، یکشنبه گذشته ۳۱ تیر ۱۳۹۷ همزمان با دهه کرامت و با حضور میهمانان داخلی و خارجی از ۱۸ کشور جهان و با تقدیر از برگزیدگان، در سالن جمعیت هلال احمر استان مازندران در ساری برگزار شد.

برگزاری این جشنواره در راستای برنامه‎های شانزدهمین جشنواره بین‎المللی امام رضا (ع)، و در بخش‌های استانی، ملی، بین‌المللی و ویژه، و در حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان صورت گرفت.

گفتنی است: در بخش ملی سیزدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) ۸۱ هزار و ۱۶۳ اثر، در بخش بین‎الملل ٩١٢ اثر از ٤١ کشور جهان، در بخش بومی و به زبان مازندرانی ۲۴۸ اثر و در بخش حدیث رضوی ۳۲۹ اثر با هم رقابت کردند.

شهر فارسان (مرکز شهرستان فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

درخشش در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار