معاون جمعیت هلال احمر خاش خبر داد:

راه‌اندازی کمپین ملی نذر آب در خاش

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاش از اعزام کاروان سلامت، توزیع سبد غذایی و توزیع تانکر آب ثابت خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جلال هاشمزهی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاش اظهار داشت: طرح ملی نذر آب شامل ۳ پروژه میباشد که میتوان به توزیع تانکر آب ثابت، توزیع سبد غذایی و اعزام کاروان سلامت اشاره کرد.

وی افزود: تانکر ثابت با گنجایش بالا در روستا‌های فاقد آب توزیع میشود که تامین آب این تانکر‌ها توسط خودرو‌های حمل آب با همکاری فرمانداری و اداره آب و فاضلاب روستایی صورت خواهد گرفت.

هاشمزهی تصریح کرد:کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر به ۱۹ شهرستان این استان اعزام میشوند که پزشکان متخصص و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران جهت انجام خدمات بهداشتی و درمانی به شهرستان خاش اعزام خواهند شد.

وی گفت: روز گذشته مدیر عامل جمعیت هلال استان تهران با همراهی معاون داوطلبان و درمان جهت ارزیابی و نیاز سنجی از بخش ایرندگان بازدید بعمل آوردند.

هاشمزهی با اشاره به سفر رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به استان سیستان و بلوچستان و بررسی خشکسالی گفت: ماه گذشته رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف بررسی عمق خشکسالی و بازدید از مناطق درگیر با بحران آب به این استان سفر کرد و اجرای طرح ملی"نذر آب" یکی از دستاورد‌های این سفر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاش یاد آور شد:این طرح ملی از چهاردهم مرداد ماه در شهرستان خاش اجراء می‌شود.

انتهای پیام/ع

کمپین ملی نذر آب در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار