تشکیل کارگروه مدیریت آلایندگی در پالایشگاه ششم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی گفت: در راستای برنامه‌های زیست محیطی، کارگروه مدیریت آلایندگی‌های آب، فلرینگ، گاز‌های گلخانه‌ای و گاز‌های اسیدی در پالایشگاه ششم پارس جنوبی تشکیل شده است.

تشکیل کارگروه مدیریت آلایندگی در پالایشگاه ششم پارس جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،احمدولی پور صبح امروز در جلسه هم اندیشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE، با اشاره به تحویل فاز‌های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در قالب پالایشگاه ششم این منطقه صنعتی در سال ۱۳۹۴ اظهار داشت: در زمان تحویل این پالایشگاه به برنامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست آن توجه ویژه‌ای شد و در این راستا اقدامات مهم و با ارزشی همسو با وضعیت بهبود HSE در این پالایشگاه محقق شد.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به رفع مشکلات متعدد پانج‌های ایمنی و آتش‌نشانی از زمان تحویل گیری فاز‌های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در زمان تحویل گیری پالایشگاه ششم بیش از یک‌هزار و ۶۷۵ مورد پانج ایمنی و آتش نشانی وجود داشت که در این مدت با تلاش جمعی و کارگروهی متخصصان در مجتمع گاز پارس جنوبی، تاکنون بیش از ۴۲۳ مورد از پانج‌های بسیار مهم و حیاتی محقق شده است.

ولی پوربا بیان اینکه تانکر آب آتش نشانی در پالایشگاه ششم مجتمع مورد بازرسی فنی دقیق قرار گرفته گفت: اقدامات اصلاحی نیز طبق برنامه مدون و زمان بندی شده عملیاتی می‌شود.

وی، با بیان اینکه پالایشگاه ششم یکی از مجهزترین پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی از لحاظ تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی است خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، فاز‌های ۱۵ و ۱۶ مجتمع گاز پارس جنوبی به ۶ دستگاه خودرو عملیاتی آتش نشانی، ۵ دستگاه تریلر و ۵۸ قلم تجهیزات البسه مجهز شده و پالایشگاه ششم از مجهزترین پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی در حوزه تجهیزات آتش نشانی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر افزایش سطح آگاهی ایمنی در بین کارکنان رسمی و پیمانکاری پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دوره‌های مختلف امداد و نجات و آموزش‌های لازم در حوزه پدافند غیرعامل برای نیرو‌های رسمی و پیمانکاری برگزار شده که این مهم امسال ادامه دارد.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی از تشکیل کارگروه‌های مختلف و تخصصی برای کاهش مشکلات زیست محیطی خبرداد و افزود: در راستای برنامه‌های زیست محیطی، کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مدیریت آلایندگی‌های آب، فلرینگ، گاز‌های گلخانه‌ای و اسیدی در پالایشگاه ششم پارس جنوبی تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

کارگروه مدیریت آلایندگی‌ در پالایشگاه ششم پارس جنوبی تشکیل شد

برچسب ها: ممحیط زیست ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.