ضرورت حمایت از واحد های تولیدی

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان بر ضرورت حفاظت از اراضی ملی و حمایت از واحد های تولیدی در استان و شهرستان بروجرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛رحیم کاظمی، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان بر ضرورت حفاظت از اراضی ملی وحمایت از واحد های تولیدی در استان و شهرستان بروجرد تاکید کرد.

رحیم کاظمی اظهار داشت: عمر در حال گذر است و فرصت خدمت به مردمی که از همه امتحانات سر بلند بیرون آمده اند نیز زود می‌گذرد.

وی با بیان اینکه مردم شهید پرور با وحدت و همدلی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب مشکلات را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: هم اکنون در مقطعی قرار گرفته ایم که به همدلی نیاز داریم و از امانتی که به مدیران سپرده شده باید محافظت شود تا رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان با اشاره به شیطنت‌های دشمنان، تاکید کرد: مردم می‌توانند با توکل به پروردگار و همدلی و وحدت تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

کاظمی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را پشیمان کنند، اظهار داشت: قوه قضاییه با تمام قوا در چارچوب قانون از حمایت مردم دریغ نخواهد کرد و در خدمت آن‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت شهرستان بروجرد، گفت: یکی از مولفه‌های یک مدیر داشتن روحیه تعامل و همکاری با دیگر مدیران است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان با بیان اینکه وجود روحانیت در کنار مردم موجب بهتر انجام شدن امور است، ادامه داد: فلسفه وجودی مسئولان بودن مردم است و مدیران نیز وظیفه دارند با صبر و تحمل و اخلاق اسلامی برخورد کنند.

کاظمی با تاکید بر تامین امنیت و برخورد قاطع با اخلالگران نظم به عنوان مطالبات مردم، بیان داشت: باید با کسانی که متعرض به اموال عمومی هستند و برای بلعیدن ثروت ملی مردم دندان تیز کرده اند برخوردی جدی داشته باشیم.

وی یاد آور شد: حفاظت از اراضی ملی به قوه قضاییه سپرده شده است و انتظار می‌رود دادستان جدید با حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات موجود در چارچوب قانون و اختیارات تلاش کند.

انتها پیام/ب

از واحد‌های تولیدی بروجرد حمایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار