اعلام برنامه هفته دوم لیگ برتر لرستان

برنامه هفته دوم لیگ برتر لرستان اعلام شد، روز‌های پنج‌شنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ مردادماه، دومین هفته لیگ برتر فوتبال لرستان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسئول مسابقات لیگ لرستان برنامه ۴ دیدار دومین هفته لیگ برتر فوتبال لرستان را اعلام کرد.

برنامه هفته دوم لیگ برتر لرستان اعلام شد، روز‌های پنج‌شنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ مردادماه، دومین هفته لیگ برتر فوتبال لرستان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

پرسپولیس پل‌دختر از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه در ورزشگاه شهید سرمالیان میزبان پرسپولیس پارسیان الیگودرز است. پل‌دختری‌ها بازی اول را برابر خرم کشت افلاک خرم‌آباد با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرده بودند، اما تیم الیگودرزی با کسب نتیجه یک‌بریک برابر ایران شرق الشتر به یک امتیاز با ارزش دست یافته بود.

در دیگر بازی این هفته بهمن بیرانشهر، سرمست از پیروزی پر گل ۴ بر ۳ برابر پارسه الشتر در هفته اول، در ورزشگاه بیرانشهر میزبان کشکان رود پل‌دختر است.

کشکان رود هم در بازی اول با یک گل برابر المپیک دورود به یک پیروزی با ارزش خانگی دسته یافته بود. این بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه در ورزشگاه بیرانشهر آغاز خواهد شد.

روز جمعه ۱۲ فروردین نیز پارسه و ایران شرق دو تیم شهر الشتر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید ارکیا الشتر برگزار می‌شود.

آخرین بازی این هفته بین رهاورد خرم‌آباد با تیم همشهری‌ اش خرم کشت افلاک برگزار خواهد شد. رهاورد در هفته اول استراحت داشت و خرم کشت افلاک با نتیجه ۲ بر یک پرسپولیس پل‌دختر را شکست داده بود. این بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۲ مردادماه در ورزشگاه تختی آغاز خواهد شد.

المپیک دورود در هفته دوم استراحت دارد.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال لرستان:
کشکان رود پل‌دختر ۱ المپیک دورود ۰
خرم کشت خرم‌آباد ۲ پرسپولیس پل‌دختر ۱
ایران شرق الشتر ۱ پرسپولیس الیگودرز ۱
بهمن بیرانشهر ۴ پارسه الشتر ۳

انتهای پیام/ب

برنامه هفته دوم لیگ برتر لرستان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار