اعزام بیش از ۵ هزار مددجوی گلستانی به سفر‌های زیارتی

معاون فرهنگی کمیته امداد گلستلن گفت:امسال ۵ هزار و ۳۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان به سفر‌های زیارتی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام و المسلمین کریم ملکان معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال، ۵ هزار و ۳۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ملکان افزود: کمیته امداد باهدف تقویت و ارتقا باور‌های دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی، با کمک و همت خیران، مددجویان این نهاد را به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌کند.

ملکان به اعزام بیش از چهار هزار مددجوی گلستانی به مشهد مقدس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پنج هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اعم از زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان بااعتبار ۲۲۵ میلیون تومان به اردو‌های زیارتی اعزام شدند.

ملکان گفت: اعزام دو هزار و ۶۰۰ سفر شوق زیارت مددجویان به مشهد مقدس امسال در قالب طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران برای خانواده‌های نیازمند که تا کنون مشرف نشدند اجرا می‌شود.

انتهای پیام /گ/م

بیش از ۵ هزار مددجوی گلستانی به سفر‌های زیارتی اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.