تحصیل ۴۵۰ نفر در درمرکز فنی و حرفه‌ای چابهار

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت: ۴۵۰ نفر در مرکز فنی حرفه‌ای چابهار مشغول به تحصیل هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت: ۴۵۰ دانشجو در پنج رشته کاردانی و کارشناسی در مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه‌ای این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

خداداد اولیایی اظهار داشت: دانشجویان در رشته‌های مکانیک خودرو، برق صنعتی، طراحی دوخت، مهندسی فناوری مکانیک خودرو و مهندسی فناوری ابزار دقیق در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: ۶۰۰ نفر در رشته‌های مختلف کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه‌ای چابهار از سال ۱۳۹۰ تاکنون دانش آموخته و جذب بازار کار شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار گفت: بیش از ۵۰ تا ۷۰ درصد دانش آموختگان این مرکز به دلیل نوع حرفه، رشته و نیاز جامعه جذب بازار کار می‌شوند.

وی اظهار داشت: برخی از دانش آموختگان با ثبت شرکت و یا جذب در ادارات مختلف و نیروگاه‌های برق مشغول به کار هستند.

اولیایی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه‌ای چابهار در سال ۱۳۹۰ با ۲ رشته مکانیک خودرو، الکترونیک و ابزار دقیق در مقطع کاردانی با جذب حدود ۹۰ دانشجو آغاز بکار کرد.

وی آموزش و مهارت آموزی را بهترین راه برای اشتغال به کار نیروی انسانی جویای کار عنوان کرد و گفت: چابهار با توجه به ظرفیت گردشگری، اقتصادی و کشاورزی نباید افراد بیکار داشته باشد.

اولیایی گفت: مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای چابهار از سال ۱۳۷۳ دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی را آغاز کرده است و سالانه بیش از هزار نفر از پسران و دختران را در رشته‌های مختلف آموزش داده است.

انتهای پیام/گ

تحصیل در مرکز فنی و حرفه ای چابهار

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار