نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی پایه دهم اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی ۹۸ ـ. ۱۳۹۷ اعلام شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار گفت: اعلام نتایج این آزمون از طریق نشانی www.azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با درج کد ملی و رمز ورود به پنل شخصی خود در پرتال همگام وارد سامانه شده و از نتایج خود مطلع شوند.
وی افزود: پذیرفته‌شدگان به منظور ثبت نام، لازم است حداکثر تا پایان مردادماه، با همراه داشتن مدارک (شناسنامه، کارنامۀ قبولی پایۀ هشتم و نهم و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسه محل پذیرش خود مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان  کردستان ادامه داد: همچنین ثبت نام و پذیرش دبیرستان‌های شبانه روزی متوسطه اول شهرستان‌های سنندج و قروه و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول سایر شهرستان‌های استان از طریق کمیته پذیرش و ثبت نام این مدارس بزودی اعلام خواهد شد و دانش آموزانی که اسامی آن‌ها در لیست مربوطه اعلام شده است، می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه به این مدارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زندی
۱۹:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
آیا من چطور بفهمم قبول شدم