کنسرت آذری «رحیم شهریاری» در برج میلاد برگزار می‌شود

«رحیم شهریاری» خواننده پاپ آذربایجانی با گروه حرکات آئینی در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت آذری «رحیم شهریاری» در برج میلاد برگزار می‌شودبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحیم شهریاری که از محبوبیت زیادی بین آذری زبانان پایتخت برخوردار است، جدیدترین کنسرت خود را در تاریخ ۱۵ شهریور و با اجرای قطعات آلبوم جدید خود روی صحنه خواهد برد.

وی که این روز‌ها در حال برگزاری کنسرت در شهر‌های مختلف آمریکا و کانادا است، درباره کنسرت در ایران و اجرای مجدد برنامه در برج میلاد گفت: اجرا در ایران همیشه برایم لذت بخش است. هر بار که در ایران روی صحنه می‌روم، یک حس و انرژی در خودم می‌بینم که انگار بار اول است و با همان شور و هیجان می‌خوانم و واقعا حالم خوب است.

این خواننده درباره فعالیت‌های جدید خود نیز گفت: آثاری را تهیه و تولید کرده‌ایم و به مرور آن‌ها را منتشر خواهیم کرد که از آن جمله می‌توان به تهیه موزیک ویدئو‌ها و قطعات جدید اشاره کرد که به زودی در اختیار دوستداران موسیقی آذربایجانی قرار خواهد گرفت.

به گفته تهیه کننده این کنسرت، از یک گروه حرکات آئینی آذربایجانی برای این کنسرت دعوت به عمل آمده است و در حین اجرای کنسرت و در فواصل مختلف این گروه به اجرای حرکات آئینی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

خواننده ترک به برج میلاد می آید

 

برچسب ها: کنسرت ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار