دبیرخانه سومین جشنواره استانی رسانه ای "ابوذر" تشکیل می شود

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر دبیرخانه این جشنواره تشکیل می شود.

حسن موحد مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت:با تشکیل دبیرخانه جشنواره هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر سومین جشنواره رسانه ابوذر صورت می گیرد و تلاش می شود که این جشنواره همچون سال گذشته به نحو احسن برگزار شود.

وی گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر به منظور هم افزایی رسانه های استان و برای تولید پیام های در راستای ارزش های انقلاب برگزار می شود و در برگزاری آن طی برنامه ریزی منسجم در رسانه های مختلف اطلاع رسانی خواهد شد.

موحد در ادامه خاطر نشان کرد: دومین جشنواره رسانه ای ابوذر سال گذشته با استقبال شرکت کنندگان از سراسر استان روبرو بود و آثار مختلفی در قالب های گوناگون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در این جشنواره با راه یابی 12 اثر به مرحله کشوری خبرنگار کرمانشاهی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بخش یادداشت و سرمقاله شد.

وی با بیان اینکه تلاش می شود که سومین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز امسال به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: پس از تشکیل دبیرخانه جشنواره به منظور دریافت آثار و زمان برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد و در زمان مقرر آثار شرکت کنندگان در زمینه های مختلف دریافت خواهد شد و جهت داوری تحویل هیئت داوران خواهد شد.

انتهای پیام/د

دومین جشنواره ابوذر سال گذشته تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار