فدراسیون بوکس به دنبال حل دوستانه شکایت گل محمدی

پس از گذشت چهل روز از پرونده شکایت گل محمدی از فدراسیون بوکس ، این پرونده به جریان افتاد اما با میانجگری پیشکسوتان این رشته پرونده او معلق شد.

فدراسیون به دنبال حل دوستانه شکایت گل محمدی است + مصاحبهبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده شکایت گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس به علت  تهدیدات و توهین ها  از فدراسیون مربوط به چهل روز گذشته است . اکنون این پرونده به جریان افتاده است اما با میانجی گری  پیشکسوتان بوکس این پرونده معلق شده است.

در این راستا عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس و ثوری رئیس فدراسیون بوکس  اظهار اتی را مطرح کرد.

تهدید و توهین ها ،علت اصلی شکایت از فدراسیون بود

سرپرست اسبق تیم ملی بیان کرد :شکایت من  با توجه به مسائل پیش آمده در گذشته است . شکایت علیه فدراسیون را حدود چهل روز گذشته پیگیری کردم و چون عضو هیئت رئیسه فدراسیون خواستار ادامه ندادن شکایت  بود،  اکنون  پیگیری   آن را متوقف کرده ام  اما پرونده همچنان در جریان است. امروز یک جلسه ای در این راستا برگزار می شود و نتیجه آن اعلام می شود .

او گفت :علت اصلی شکایت به خاطر  توهین ها و تهدید علیه من بوده است و برحسب همین موضوع شکایت خود را به جریان انداختم .امیدواریم در جلساتی که برگزار می شود که این موضوع دوستانه حل شود .

شکایت را از راه دوستانه پیگیری خواهیم کرد 

رئیس فدراسیون بیان کرد :موضوع شکایت آقای گل محمدی از فدراسیون با تدبیر حل خواهد شد . بعضی رسانه ها این گونه تعبیر کرده اند که گل محمدی احساس کرده  است که حق او از سوی فدراسیون ضایع شده است در نتیجه اقدام به شکایت علیه فدراسیون کرده است .

او گفت :مطمئن باشید که این مساله حل خواهد شد .شکایت را  از راه دوستانه پی گیری خواهیم کرد . فدراسیون وقت مسائل حاشیه ای را ندارد . کسانی که دامن می زندد به حاشیه های بوکس دوستداربوکس نیستند .


بیشتر بخوانید:گل محمدی:دلایل جدایی ام را در نشست خبری مطرح می کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار