تاج: نگاه ما به حضور در المپیک توکیو بعد از ۴۴ سال است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با تایید ستاد عالی بازیهای آسیایی و با هدف حضور در المپیک آینده تیم جوانی را به میدان بازیهای آسیایی می فرستیم و نگاه ما به حضور در المپیک توکیو بعد از ۴۴ سال است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج با اشاره به آمادگی مطلوب تیم امید ایران برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی گفت : مجموعه ای از بهترین جوانان فوتبال ایران با رده سنی زیر ۲۱ سال که شالوده اصلی این تیم همان نوجوانان ایران در بازیهای جام جهانی هند است که بزرگانی مانند آلمان و مکزیک را شکست دادند، تیم ملی امید ایران در بازی های آسیایی جاکارتا را تشکیل می دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد : با تایید ستاد عالی بازیهای آسیایی و با هدف حضور در المپیک آینده این تیم جوان و آینده دار را به میدان بازیهای آسیایی می فرستیم و نگاه ما به آینده و حضور در المپیک توکیو بعد از ۴۴ سال است و بسیار به آنها امیدواریم.
وی با بیان اینکه تیم امید کارش را از اردیبهشت ماه آغاز کرد و چهار بازی تدارکاتی را انجام داده است گفت: پنج روز پیش در اردوی عراق حاضرشدند و دو بازی تدارکاتی با این تیم که برای قهرمانی بسته شده است انجام دادند که مقابل عراق که یکی از شانس های قهرمانی در بازیهای آسیایی است، یک بازی را پیروز شدند.
مهدی تاج افزود : کادر فنی خوبی بالای سر این تیم قرار دارد و بسیار با انگیزه و مصمم به میدان خواهند رفت و یقین دارم آینده متعلق به این جوانان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار