شورا‌ها نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند

بخشدار بردخون گفت: شورا‌های اسلامی نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند و همواره ارتباط مستمر خود را با مردم حفظ کنند.

شورا‌ها نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اخلاقی صبح دوشنبه در نشست با روسای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های بخش بردخون اظهار داشت: شورا‌های اسلامی نتیجه انتخاب آگاهانه مردم و حلقه اولیه ارتباط و مطالبات مردمی هستند که با تلاش مضاعف بخش عظیمی از وظایف دولت را عملی می‌کنند.

وی با تأکید بر آشنایی شورا‌های اسلامی با وظایف قانونی خود، افزود: آشنایی هریک از اعضای شورا‌ها با وظایف و مقررات، مهم و اساسی است و به همین دلیل باید در موضوع گیری‌ها دقت کنند، زیرا شورا‌ها نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند.

اخلاقی با بیان اینکه فلسفه وجودی شورا‌ها برآمده از آیات قرآن است و همه انسان‌ها در مسیر زندگی نیاز به مشورت دارند، گفت: ارتباط مستمر با مردم و شنیدن حرف‌ها و درد دل‌های آنان مهم‌ترین انتظار از شورا‌ها است، زیرا مردم منتظرند که شورا‌ها به عنوان نمایندگان آنان با برنامه ریزی مناسب و منسجم در نوبت‌های مختلف، اقدام به تشکیل نشست‌های مردمی کنند و فعالیت‌ها را اطلاع رسانی کنند.

بخشدار بردخون با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و نشست‌ها بیشتر شود میزان رضایتمندی افزایش می‌یابد، ابراز داشت: شورا‌های اسلامی با تشکیل کارگروه‌ها در شهر و روستا‌ها از پیشنهادات و ایده‌های نخبگان بهره ببرند و نقد‌های منصفانه را بشنوند و در انجام وظایف قانونی به کار گیرند.

وی از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در شهر و روستا‌های بخش تقدیر کرد و گفت: بی شک حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف زمینه توسعه و پیشرفت خواهد شد و شورا‌ها به عنوان نماینده مردم باید این فرصت را قدر بدانند و از آن بهره ببرند.

اخلاقی فضای مجازی را فرصتی ارزشمند دانست و تصریح کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها و اقدامات است که امیدواریم شورا‌های اسلامی، شهردار و دهیاران فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند و ضمن صحه صدر و پاسخگویی مستمر، جایگاه خود را حفظ کنند و از بحث‌های بیهوده و بی ثمر در فضای مجازی بپرهیزند.

نماینده عالی دولت در بخش بردخون خاطرنشان کرد: هفته دولت زمان مناسبی برای بیان اقدامات و خدمات دولت به مردم است که انتظار است شورا‌های اسلامی، شهرداری و دهیاری‌ها گزارشی از فعالیت‌های یک ساله را به مردم ارائه دهند چرا که مردم منتظرند نتیجه انتخاب خود را در گزارش آنان ببینند.

در ادامه روسای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها پیرامون اقدامات و فعالیت‌های خود مطالبی بیان کردند.

بخش بردخون دارای یک شورای شهر و ۸ شورای اسلامی روستا و بخش است که ۳۳ نفر عضو دارند.

انتهای پیام/م

شوراهای اسلامی ارتباط خود را با مردم حفظ کنند

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.