استاندار کردستان:

مشکلات و کمبود‌های تولیدکنندگان بخش کشاورزی شناسایی و رفع شود

استاندارکردستان گفت: با بیان اینکه کردستان پتانسیل خوبی در حوزه کشاورزی دارد، افزود: نیاز است مشکلات و کمبود‌های تولیدکنندگان از سوی متولیان امر شناسایی و رفع شود و برای شکوفایی این بخش تلاش بیشتری کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا در شورای کشاورزی کردستان گفت: باید فاصله زیاد میان تولید و مصرف در بخش کشاورزی کم و از تولیدکننده‌های واقعی به درستی حمایت کرد.
 وی با بیان اینکه کردستان پتانسیل خوبی در حوزه کشاورزی دارد، افزود: نیاز است مشکلات و کمبود‌های تولیدکنندگان از سوی متولیان امر شناسایی و رفع شود و برای شکوفایی این بخش تلاش بیشتری کنیم.
 استاندار کردستان خواستار حضور بخش خصوصی در جلسات شورای کشاورزی استان شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت و تجربیات تولید کنندگان این بخش استفاده کرده و ضمن رفع نقاط ضعف، آنان را به عنوان الگو به دیگر تولیدکنندگان معرفی کرد.
 استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش خواستار حذف افراد سودجو و فرصت طلب از چرخه تولید بخش کشاورزی شد و گفت: این افراد باعث ایجاد فاصله فاحش بین تولید و مصرف شده اند که نیاز است با آن‌ها برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.
مرادنیا در ادامه به تلاش جدی مسئولان برای اخذ سهم واقعی آب این استان اشاره کرد و یادآور شد: به زودی معاون اول رئیس جمهور به کردستان سفر خواهند کرد و در مورد تخصیص آب مشکلات مان را با ایشان در میان خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/م

افراد سودجو از چرخه تولید کشاورزی حذف شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.