آذرنیا: مشکلات تراکتورسازی با تعیین ساختار مدیریتی حل می شود / بازگشت عشوری به تیم ما منتفی شد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: زمانی که ساختار مدیریتی مشخص شود به طور حتم مشکلات باشگاه هم حل می شود.

 حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تغییر و تحولات مدیریتی در این تیم اظهار کرد: به نظرم اتفاقات خوبی رخ داده است و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه از سوی زنوزی انتخاب شدند و زمانی که ساختار مدیریتی مشخص شود به طور حتم مشکلات باشگاه هم حل می شود.

او ادامه داد: صادق درودگر مدیرعامل جدید تیم تراکتورسازی یکی از مهره های شاخص و کارآمد فوتبال کشورمان است و سوابق درخشانی در مدیریت دارد و به طور حتم  او می تواند کمک شایانی به تیم ما کند.

بازیکن ژاپنی جزء سهمیه آسیایی محسوب می شود 

آذرنیا درباره اینکه بازیکن ژاپنی جزء سهمیه آسیایی تراکتورسازی می شود، بیان کرد:  تفاهم نامه خواهر خواندگی میان فدراسیون ایران و ژاپن امضا شده  اما من شنیدم این قانون 3 ساله به پایان رسیده است و جذب بازیکن ژاپنی جزء سهمیه آسیایی ما محسوب می شود. به هر حال اگر این موضوع صحت داشته باشد برای ما فرقی نمی کند چرا که بازیکن ژاپنی کیفیت خوبی دارد و به طور حتم کمک حال تیم ما خواهد بود . 2 بازیکن انگلیسی جذب شده از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و امیدوارم آنها بتوانند در تیم ما تاثیرگذار باشند.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: با توجه به اینکه بازیکن ژاپنی برای  پست هافبک بازیساز( پلی میکر) جذب کردیم و 2 بازیکن انگلیسی هم هافبک رو به جلو و فوروارد هستند بنابراین توشاک به دنبال جذب یک بازیکن اروپایی در پست دفاع کناری یا وینگراست تا نقاط ضعف تیم  در پستهای مختلف برطرف  شود.

او درباره احتمال  بازگشت سینا عشوری به تراکتورسازی بیان کرد: عشوری بیان کرده که کسی از باشگاه تراکتورسازی به او زنگ نزده و به نظرم بازگشت این بازیکن به تیم ما منتفی شده است.

بعید می دانم محرومیت تماشاگران تبریزی لغو شود  

آذرنیا درباره وضعیت محرومیت تماشاگران تراکتورسازی اظهار کرد: تا این لحظه محرومیت تماشاگران ما بخشیده نشده است و بعید می دانم درخواست ما مورد قبول مسئولان قرار بگیرد چرا که محرومیت تماشاگران اصفهانی هم لغو نشد و این تیم هم بدون تماشاگرانش در هفته اول بازی کرد.  به هر حال همه تلاش خود را می کنیم که اولین بازی خانگی خود در لیگ هجدهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل هواداران خود را شاد کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما درخواست خود را برای دریافت آی تی سی استوکس و سوگیتا ارائه کردیم و پیگیر هستیم تا با دریافت کارت بازی این 2 بازیکن قبل از بازی هفته دوم بتوانیم از آنها برابر نساجی مازندران استفاده کنیم. علاوه بر این آی تی سی و کارت بازی هری فوستر را گرفتیم و این بازیکن مشکلی برای این بازی ندارد.


بیشتر بخوانیددرودگر: افتخار می‌کنم مدیرعامل تراکتورسازی شدم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار