قاچاقچی سوخت درکنارک نقره داغ شد/محکومیت متهم به پرداخت ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی‌

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلف سوخت قاچاق در کنارک علاوه برضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره کل تعزیزات حکومتی استان؛ حیدر میرزایی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کنارک به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل مشکوک به قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا با دستگیری متهم و توقیف خودرو پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه رسیدگی کننده به دلیل جعلی بودن بارنامه و اقرار متهم، اتهام انتسابی را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به میزان ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز و نیاز کشور‌های همسایه در مرز شرقی به این کالای با ارزش موجب افزایش سودجویی‌ها و خروج این نعمت الهی به صورت غیر قانونی از کشور شده است.

میرزایی افزود: همچنین باید به این نکته توجه شود که کمبود کارخانجات تولیدی و کاهش شغل پایدار آن هم در جوان‌ترین استان کشور از موجبات افزایش شغل‌های کاذب در سیستان و بلوچستان است.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف سوخت قاچاه در سیستان  وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۲۳:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
باتشکر از قاضیه عادل برایه این افراد که سرمایه مملکت رو غارت میکنند جریمه هایه سنگینترهم خوبه