بهره برداری ۳ هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۷

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بهره برداری ۳ هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۷ خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: سهم استان کرمانشاه از پروژه‌های مسکن مهر کشور ۴۵ هزار واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی افزود : تعداد واحد‌های باقی مانده ۹ هزار واحد است که این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

شریفی افزود : از بین واحد‌های باقی مانده ۳ هزار مورد آن مشکل معارض ندارد و تا پایان امسال تحویل می‌شوند و با تحویل این واحد‌ها عملا پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

وی درباره ۶ هزار واحد دیگر نیز یادآوری کرد: این تعداد یا معارض دارند، یا پیشرفت فیزیکی آن‌ها زیر ۳۰ درصد است و یا فاقد متقاضی هستند.

شریفی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت پروژه‌های مسکن مهری که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند دیگر ادامه پیدا نمی‌کند، گفت: درباره واحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی نیز دولت هم با بانک هم با پیمانکار تسویه خواهد کرد و هر زمان دولت طرح جدیدی در آینده داشته باشد این واحد‌ها را در اولویت می‌گذارد.

وی گفت: پروژه‌هایی که معارض دارند نیز دارای پرونده حقوقی هستند که دولت با متقاضیان آن‌ها تعیین تکلیف لازم را انجام خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سهم استان کرمانشاه از پروژه‌های مسکن مهر کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.