فرمانده نیروی زمینی ارتش در تربت حیدریه عنوان کرد؛

تمام نیازهای تسلیحاتی در داخل تولید می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سیاست ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون خودکفایی در عرصه نظامی بوده که این مهم طی سال های گذشته دنبال و با تلاش متخصصان کشور محقق شده است.

آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر نوع تجاوز احتمالی به کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  امیر کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش  در حاشیه بازدید از تیپ پیاده تربت حیدریه در جمع خبرنگاران گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم تمام نیازهای تسلیحاتی خود را در داخل تولید می کنیم و هیچ نیازی به خارج نداریم که این موفقیت نتیجه تلاش متخصصان کشور است. 

وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون خودکفایی در عرصه نظامی بوده که این مهم طی سال های گذشته دنبال و با تلاش متخصصان کشور محقق شده است. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های زیادی علیه ملت ایران داشته اند که به لطف خدا و هوشیاری مردم در همه آنها ناکام مانده اند. 

حیدری تاکید کرد: برخی سخنان تنها جنگ روانی است و با این وجود ما آمادگی کامل داریم در کوتاه ترین زمان ممکن به هرگونه تجاوز به خاک کشور پاسخ محکمی بدهیم. امروز هیچ خطری مرزهای ایران ار تهدید نمی کند و ارتش و دیگر نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش  به خراسان رضوی

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.