یادداشت کی‌روش بعد از پایان قراردادش با تیم ملی کشورمان +عکس

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم فوتبال ایران پس از پایان قراردادش با تیم کشورمان در صفحه اینستاگرام خود یادداشتی منتشر کرد.

یادداشت کی‌روش بعد از پایان قراردادش با ایران+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، فعالیت فوتبالی خود را مانند سفری شگفت‌اگیز خواننده و گفت: احساس غرور و افتخار من با هیچ کلمه‌ای قابل بیان نمی‌باشد.

با پایان جام جهانی ۲۰۱۸ برای ایران همچنان برخی اعتقاد دارند که باید او را حفظ کرد تا در جام ملت های ۲۰۱۹ امارات به عنوان قهرمانی رسید. برخی هم اعتقاد دارند با روشی که کی روش در پیش گرفته و حریفانی که تیم ملی دارد رسیدن به این مهم دور از دسترس است.

قابل ذکر است که قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران، به طور رسمی در 9 مرداد سال جاری به پایان رسید. گفتنی است که از تجربیات مربیگری او می‌توان به سرمربیگری رئال مادرید اشاره کرد که دوران ناموفقی برای وی تلقی می‌شود. او همچنین سابقهٔ مربیگری در جی‌لیگ ژاپن ام‌ال‌اس ایالات متحدهٔ آمریکا را نیز در کارنامه دارد.

متن کامل پست اینستاگرام این مربی توانمند را می‌توانید در زیر بخوانید:

"7سال و نیم گذشت، چه سفر شگفت‌انگیزی.
دومین و طولانی‌ترین قرارداد حرفه ای من، پس از 10 سال فعالیت برای تیم ملی پرتغال، به من یادآوری می کند که این تجربیات فراتر از فوتبال و همه درباره زندگی است.
هیچ کلمه ای نمی تواند غرور، افتخار و قدردانی من را به عنوان عضوی از این دو خانواده فوق العاده و فراموش نشدنی تیم های فوتبال ایران و پرتغال بیان کند.
از همه شما متشکرم".

یادداشت کی‌روش بعد از پایان قراردادش با ایران+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار