وزیر کار وارد شاهرود شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سفری دو روزه به استان سمنان وارد فرودگاه شاهرود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود از علی ربیعی و هیات همراه وی استقبال کردند.

وزیر کار در بدو ورود به فردوگاه شهرستان شاهرود در گفت و گو باخبرنگاران گفت: توجه به معيشت اقشار جامعه يکي از اولويت هاي کاري اين وزارتخانه است و دولت در اين راستا قدم هاي چشمگيري در چند سال گذشته برداشته است.

وي اظهارداشت: دشمنان نظام همواره با تحريم هاي ناجوانمردانه درصدد اخلال در شرايط اقتصادي کشور هستند اما ما به اين افراد مي گوييم که جمهوري اسلامي اين بار هم از اين گردنه عبور خواهد کرد.


ربيعي ادامه داد : حفظ تعداد شاغلان موجود در بخش هاي مختلف اقتصادي و کاهش تدريجي آمار بيکاري از اولويت هاي کاري همه مسوولان و نهادهاي اجرايي است که وزارت کار هم در اين راستا تلاش مي کند.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد : اتحاد و همدلي بين مسوولان و مردم‌ مي تواند گره بسياري از مشکلات را باز کند.

حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان ، افتتاح یک واحد تعاونی ، نشست با تشکلهای مرتبط با وزارتخانه در شاهرود و همچنین شرکت در بیست وششمین یادواره ۹۴ شهید والامقام و اولین یادبود جان باختگان جبهه کار وتولید شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود از برنامه های اولین روز سفر وزیر تعاون به دامغان و شاهرود است .

آقای ربیعی روز پنجشنبه هم در کارگروه اشتغال استان سمنان شرکت و استراحتگاه کشوری کارگران دربند شهرستان مهدیشهر را افتتاح می کند.

آغاز اجرای طرح توسعه شرکت املاح معدنی ایران در شهرستان آرادان همچنین افتتاح و بازدید از مرکز خیریه گرمسار از دیگر برنامه های دومین روز سفر علی ربیعی و هئیت همراه به استان سمنان خواهد بود .

انتهای پیام / گ

سفر دوروزه وزیر کار به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.