ممنوعیت فروش ماهی در منطقه آزاد اروند به اتباع خارجه

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به‌منظور جلوگیری از کمبود ماهی در بازار مقرر شد تا فروش ماهی در منطقه آزاد اروند به اتباع خارجه صورت نگیرد.

علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: طی نشستی که با اصناف داشتیم تصمیماتی به‌منظور کنترل بازار ماهی و جلوگیری از کمبود ماهی در بازار گرفته شد.

وی افزود: قرار بر این شد که صیادان توجیه شوند تا ماهی‌های صید شده خود را در دریا نفروشند و فروش خود را در خشکی انجام دهند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این موضوع در مورد اتباع خارجی نیز صدق می‌کند و به اتحادیه اعلام کردیم که به‌منظور جلوگیری از کمبود ماهی در بازار، فروش ماهی به اتباع خارجی و افرادی که در لیست ممنوعه قرارگرفته‌اند انجام نگیرد.

موسوی  افزود: گمرک، نیروی انتظامی، مرزبانی و حراست سازمان منطقه آزاد اروند نیز کنترل و نظارت خود را بیشتر کرده و از خروج ماهی از مرز جلوگیری می‌کنند.

وی  گفت: همچنین مقرر شد اتاق‌های اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر به‌صورت موردی طی گشت‌های مشترکی با اداره تعزیرات حکومتی بازرسی و نظارت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ د

ممنوعیت فروش ماهی در منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.