کلنگ ساخت مدرسه ۴ کلاسه در گواتر چابهار به زمین زده شد

فرماندار چابهارگفت: کلنگ ساخت مدرسه ۴ کلاسه در روستای گواتر این شهرستان به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا مجیدی فرماندار چابهار گفت: کلنگ ساخت مدرسه ۴ کلاسه ب در روستای گواتر این شهرستان به زمین زده شد.

وی گفت:این مدرسه با همت خیران دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

غلامرضا مجیدی افزود: این مدرسه با زیربنای ۱۷۰ مترمربع و در نقطه صفر مرزی گواتر در نوار ساحلی احداث می‌شود.

وی بیان کرد: چابهار از محروم‌ترین مناطق کشور از نظر سرانه فضای آموزشی است که امیدواریم با همت خیران و مساعدت ویژه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان به استاندارد کشور نزدیک شود.

فرماندار چابهار با بیان اینکه سرانه استاندارد فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در کشور بیش از هشت مترمربع است، خاطرنشان کرد: این آمار در شهر چابهار ۴۸ سانتی مترمربع و در مجموع کمتر از ۲ مترمربع در شهرستان چابهار است.

وی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده باید بیش از ۲ هزار کلاس درس در بخش‌های مرکزی، دشتیاری و پلان چابهار ساخته شود تا سرانه فضای آموزشی این شهرستان به استاندارد کشور نزدیک شود.

مجیدی تصریح کرد: در برابر کسانیکه راه دانایی و دوری از جهل را برای فرزندانمان به ارمغان می‌آورند با هیچ کلامی نمی‌توان سپاسگزار و قدردان سخاوت و رادمردی آنان شد.
وی ادامه داد: در زمینه ساخت فضای آموزشی از هیچ کمکی با خیران و مسئولان استانی و کشوری دریغ نخواهیم کرد و تمام توان خود را در جهت رشد آموزشی شهرستان بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/گ

ساخت مدرسه در روستای گواترچابهار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار