اخبار انتظامی استان مرکزی؛

از کشف قاچاق میلیاردی تا دستگیری ۶۱ خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی

اخبار متنوع برخی از فعالیت‌های نیروی انتظامی استان مرکزی را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از کشف قاچاق میلیاردی تا دستگیری ۶۱ خرده فروش مواد مخدر در سراسر استان مرکزی فعالیت‌های پلیس استان در ۲ روز گذشته است .

توقیف محموله میلیاردی لوازم تزئینات ساختمانی در ساوه

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف خودروی حامل لوازم تزئینات ساختمانی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس در شهرستان ساوه خبر داد.

توقیف محموله فیلتر‌های تصفیه آب قاچاق در دلیجان

سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات پلیس شهرستان یک دستگاه کامیون با ۲۳ هزار و ۶۰۰ عدد فیلتر‌های تصفیه آب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد.


طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در فراهان اجرا شد

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از اجرای طرح عملیاتی پلیس در پاکسازی تفرجگاه‌ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در اجرای این طرح ۱۹ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر نیز از متهمان کشف شد.

اجرای طرح نظارت بر گیم نت‌ها در اراک

️. رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی: در اجرای طرح نظارتی بر گیم نت‌های شهرستان اراک یک واحد صنفی پلمب و برای ۱۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

دستگیری ۶۱ خرده فروش مواد مخدر

سرهنگ قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۶۱ نفر در عملیات روز گذشته پلیس در مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت:از این افراد بیش از ۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

کشف ۳ وسیله نقلیه در استان مرکزی

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته ۳ وسیله نقلیه سرقتی در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شد که عبارتند از:

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۱۶۴۸۸ ایران ۵۳۳ (پلیس آگاهی ساوه)

موتورسیکلت به شماره انتظامی۳۹۸۱۳ ایران۵۳۴ (کلانتری ۱۲ ساوه)

موتور سیکلت فاقد پلاک به شماره موتور۴۳۵۲۱۲ (کمیجان)

سرهنگ خلجی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره ۲۱۸۴۰۱۸-۰۸۶ تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که توسط پلیس آگاهی اعلام میشود، مراجعه کنند.

وی افزود: برخی از وسایل نقلیه دیگرهم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.