رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: ورزشکاران ما در مسابقات جاکارتا شانس بالایی در مدال آوری دارند.

سلمان قاضی‌عسگر رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: نیما حجتی در کانوپولو مردان و شیوا مولوی‌‌نیا در کانوپولو زنان، احمد‌رضا طالبیان در آب‌های آرام و رکسانا رازقیان در اسلالوم بانوان اصفهانی‌های تیم‌های ملی قایقرانی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند.

وی افزود: همچنین الهه عمرو سرمربی تیم ملی کانوپولو، کتایون اشرف سرمربی تیم ملی اسلالوم و سید‌ابوذر قاضی‌عسگر به عنوان داور از اصفهان در این مسابقات حاضر خواهند بود.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: همه ورزشکاران ما در این بازی‌ها شانس مدال دارند و به رازقیان و طالبیان امید زیادی داریم، ورزشکاران در اردوی‌های تیم ملی هستند و در حال آماده‌سازی خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: فائزه روناسی از اصفهان که 14 ساله است، با صدم ثانیه از انتخابی تیم بزرگسالان اسلالوم بانوان عقب ماند؛ مربی خارجی قبلی تیم ملی علاقه داشت روناسی در این مسابقات باشد و اگر این اتفاق می‌افتاد به مدال‌آوری وی اطمینان زیادی داشتیم و همچنین جوان‌ترین ورزشکار این مسابقات بود.

قاضی‌عسگر در پایان اذعان داشت: تیم‌های ملی پسران بزرگسال، دختران زیر 23 سال و دختران زیر 19 سال از اصفهان هفته گذشته در مسابقات قهرمانی جهان رفتینگ در ایتالیا شرکت کردند و دختران زیر 19 سال عنوان نایب‌قهرمانی را در رشته RX کسب کردند.

 

انتهای پیام/م

اظهار نظر رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان درباره مسابقات جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.