اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان در سطح کانون‌های مساجد استان طرح قرآنی ۱۴۵۲ اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۲ با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و به ویژه جوانان در مراکز خانه‌های نور و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.
وی، تشویق و ترغیب عموم علاقه‌مندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های قرآنی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
شیرازیان با بیان اینکه این طرح قرآنی برای تمامی مقاطع سنی است و عموم مردم می‌توانند در آن شرکت کنند، افزود: طرح ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جزء ۳۰ همزمان با ایام تابستان آغاز می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای طرح تا پایان سال ۹۷ است، افزود: این طرح در سه فاز زمانی تابستان (از سوره ناس تا سوره زلزال)، پائیز (از سوره بینه تا سوره طارق) و زمستان (از سوره بروج تا تا سوره نبأ) اجرا خواهد شد.
وی سهمیه کلاس‌های خراسان شمالی را ۳۱ کلاس آموزشی و ظرفیت هر کلاس را بین ۱۵ تا ۲۵ نفر اعلام کرد و اظهارداشت: آزمون نهایی طرح به صورت هماهنگ در اسفندماه ۹۷ برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ


طرح ۱۴۵۲در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در سه فاز زمانی اجرا می‌شود

برچسب ها: قران ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.