درخشش خبرنگار شیرازی در کشور

سعید پرویزی در آستانه روز خبرنگار با ارائه سومین گزارش اثرگذار خود صدرنشین خبرنگاران کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ برای نخستین بار در کشور یک خبرنگار شیرازی توانست سه گزارش با رتبه کیفی الف. که بالاترین امتیاز برای گزارش‌های فاخر در سازمان صدا وسیما محسوب می‌شود را کسب و به عنوان خبرنگار اول کشور معرفی شود.

سعید پرویزی خبرنگار صدا وسیمای مرکز فارس که در کارنامه خود سابقه تهیه گزارش‌های فاخر واثرگذار را دارد، این بار با تهیه و تولید گزارشی با عنوان «موبایل‌های از آب گذشته» که به رجیستری و قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در خارج از کشور می‌پردازد رتبه کیفی الف. برای این گزارش را کسب کرد.

این خبرنگار شیرازی در این گزارش روند رجیستری و قاچاق موبایل از امارات متحده عربی تا بازار شیراز را با خطرپذیری بالا و با تلفن همراه مستند سازی کرده است.

جسارت وخطرپذیری سعید پرویزی در پی گیری تخلف و استفاده از گوشی موبایل برای تصویربرداری در تمام مراحل تهیه گزارش و پی گیری محققانه و کنجکاوانه باعث شد طبق نظر کارشناسان ارزیابی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، گزارش موبایل‌های از آب گذشته حائز رتبه الف شود.

پرویزی پیش از این نیز با تهیه گزارش گندم نمای خاک فروش که به مخلوط کردن خاک با گندم و درختان بی سایه که به قطع درختان بلوط زاگرس می‌پرداخت توانسته بود رتبه کیفی الف. را برای این گزارش‌ها کسب کند.

تصویربرداری گزارش موبایل‌های از آب گذشته را مهدی ثابت و تدوین آن را فائزه گریست به عهده داشته اند.

مهدی ثابت نیز از تصویربرداران حرفه‌ای خبر صدا وسیمای مرکز فارس است که به خوبی توانسته تصاویر ناب و قابل قبول در شرایط بسیار سخت را ثبت وضبط کند.
انتهای پیام/ر

خبرنگار شیرازی به عنوان خبرنگار اول کشور معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید آریان پور
۲۱:۲۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
با درود، ضمن. تشکر از اخبار خوب ونابی که توسط شما خبر نگارها بویژه جناب سعید پرویز ی تهیه وپخو میگردد .آخری آ خبری که من از جناب پرویزی دیدم راجع به ساخت توربین بادی بود ،من برای محلی در اطراف شیراز نیاز به ابن سیستم دارم اگه میشه تلفن جناب پروبپر را لطف کنید یا آدرس این سازنده را بفرمایید ممنونم
آخرین اخبار