سلحشوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کناره‌گیری نوبخت از سخنگویی دولت تغییری در وضعیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند

عضو فراکسیون امید گفت: کناره‌گیری نوبخت از سخنگویی دولت تغییری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند، چراکه باید تغییرات در سازمان برنامه و بودجه اتفاق می‌افتاد.

نظر دو سوم نمایندگان مجلس تغییر در کابینه اقتصادی دولت است/تیم اقتصادی دولت باید هرچه سریعتر تغییر کندپروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به طفره رفتن رئیس جمهور از عدم تغییر تیم اقتصادی دولت، گفت: 193 نمانیده مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تغییر هرچه سریعتر کابینه شدند.

وی با اشاره به حضور وزرا در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان افزود: اینکه وزیر برای یک سوال چندین مرتبه به مجلس احضار شود، در شان، مجلس و همچنین وزیر مربوطه نیست.

سلحشوری تصریح کرد:  دولت روحانی توانست در 4 سال اول ریاست جمهوری تورم را کنترل کند، بنابراین برخی از صاحب نظران اقتصادی معتقدند نوسانات امروز بازار به دلیل کنترل تورم در دوره یازدهم ریاست جمهوری است که اجازه رشد به قیمت ها در بازار داده نشد.

وی با بیان اینکه اگر افزایش قیمت کالاها در سالهای گذشته به صورت نرمال تغییر می‌کرد، مشکلات اقتصادی اخیر به وجود نمی‌آمد، اظهار کرد: در هرحال این سیاست های انقباضی اتفاق افتاده است و اکنون باید برای رفع این مشکلات راهکار صحیح ارائه داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به کناره‌گیری نوبخت از سخنگویی دولت اشاره کرد و گفت: کناره‌گیری نوبخت از سخنگویی دولت تغییری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند، چراکه باید تغییرات در سازمان برنامه و بودجه اتفاق می‌افتاد.

سلحشوری تصریح کرد: وقتی که نظر دو سوم مجلس بر این است که باید تغییراتی در کابینه ایجاد شود، دولت باید اقدام سریعتری  در ترمیم کابینه خود اعمال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار