بنیاد برکت در بوشهر اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری انجام داده است

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان برای سرمایه‌گذاری گفت: بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی بوشهر وارد عمل شد.

بنیاد برکت در بوشهر اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری انجام داده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در نشست بررسی چگونگی مشارکت سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است اظهار داشت: بنیاد برکت در بسیاری از استان‌ها از جمله بوشهر در گذشته اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری و امورات خیریه انجام داده است.

وی، ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در بخش‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، تجارت دریایی، کشاورزی، آبزی‌پروری، صادرات محصولات و حوزه‌های شیلاتی دارای ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش بنیاد برکت در حل مشکلات جامعه افزود: این نهاد ضمن کمک به نیازمندان، ساخت مدارس و مساجد و دیگر زیرساخت‌ها مردم در مناطق محروم و روستایی مورد توجه قرار داده است و در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی نقش مهم و برجسته‌ای دارد.

زرین‌فر بیان کرد: بنیاد برکت در کنار فعالیت‌ها و کار‌های خیریه، در زمینه طرح‌های تولیدی و اقتصادی مشارکت مهم و قابل توجهی دارد که نقش اثرگذاری در ایجاد اشتغال جامعه ایفاء می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاستگذاری بنیاد برکت، زمینه مشارکت در ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری از جمله حوزه‌های شیلاتی، فرآوری مواد غذایی، صادرات مواد معدنی و دیگر عرصه‌ها فراهم است.

معاون استاندار بوشهر از بنیاد برکت تقاضا کرد در سرمایه‌گذاری تولیدی، اقتصادی و اشتغال زایی در استان بوشهر روندی سریع‌تر و فرآیندی کوتاه‌تر داشته باشد.

زرین‌فر تاکید کرد: اگر بپذیریم در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم لازمه آن، کمک به توسعه مناطق که از اهداف اصلی بنیاد است سریع‌تر و چابک‌تر عمل کردن در این مسیر است.

انتهای پیام/م

بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی بوشهر وارد عمل شد

برچسب ها: امداد و نجات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.