هر دو تیم به اندازه کافی شانس برد داشتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:هر دو تیم به اندازه کافی شانس برد داشتند شاید ما با مشکل نظم تیمی مواجه بودیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش در برابر سبزپوشان نصف جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم در این لیگ هم ذوب‌آهن باز در جایگاه بالای جدول حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: هر دو تیم به اندازه کافی شانس برد داشتند. شاید ما با مشکل نظم تیمی مواجه بودیم. در سومین بازی خود با ذوب آهن اولین امتیاز را کسب کردیم و به خاطر بازی خوب ذوب‌آهن به این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره روند این دیدار و وضعیت استقلال توضیح داد: ما سه موقعیت بسیار خوب از دست دادیم اما با آغاز نیمه دوم سیستم خود را عوض کردیم و به همین دلیل توانستیم نتیجه را برگردانیم یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن برخی از بازیکنان به تیم مثل علی کریمی و بازیکن خارجی ما بود.

وی به بازی خوب وریا غفوری اشاره کرد و ادامه داد: وریا غفوری بسیار خوب بازی کرد و شاید اگر به جام‌جهانی می‌رفت همین نمایش را از خود ایفا به جا می‌گذاشت.

شفر در واکنش به اعتراض خبرنگاران بخاطر شرکت نکردن در نشست خبری پیش از بازی افزود: ما در این شهر بسیار خوشحالیم و دوستان بسیار خوبی نیز داریم و من قول می دهم که در کنفرانس ‌های بعدی در اصفهان شرکت کنم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار