بازیکنانم با شکم سیری بازی کردند

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید از بازیکنانش گله‌مند است چرا که آن‌ها با شکم سیری در این دیدار حضور یافتند.

بازیکنانم با شکم سیری بازی کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: امروز با حمایت هواداران موفقیت شدیم در اولین بازی که میزبان بودیم به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه بازی زیبایی را ارائه کردیم، خاطرنشان کرد: به بازیکنانم تاکید کرده‌ام که در نیم فصل اول باید برای کسب حداکثر امتیازات به میدان برویم و خوشبختانه امروز پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود، ادامه داد: همه تلاش خود را می‌کنیم و در همه مسابقات برای کسب پیروزی و همه امتیاز به بازی می‌رویم.

وی اضافه کرد: بازی خوبی را ارائه کردیم، ولی در دقایقی از بازی بازیکنان ما از روی شکم‌سیری بازی کردند و به همین خاطر از این بازیکنان گله‌مند هستم و امیدواریم در بازی‌های بعد شاهد چنین چیزی نباشیم.

تارتار به موقعیت‌های از دست‌رفته پارس جنوبی جم در این مسابقه اشاره کرد و افزود: متاسفانه به خوبی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و اگر اینگونه موقعیت‌ها را هدر دهیم در بازی‌های بعد به مشکل برمی‌خوریم.

وی با بیان اینکه چیزی بالاتر از خوشحالی و رضایت تماشگران و مردم شهرستان جم نیست، تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل موفقیت ما در این مسابقه و بازی خوب ما در مسابقه قبل این بود که بدنه اصلی تیم را حفظ کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تقدیر از مدیریت باشگاه برای حفظ نفرات این تیم، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان باتجربه خودمان را حفظ کردیم و خرید‌های خوبی نیز داشتیم که با درایت و آگاهی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی جم پیش از فصل تمرینات بدنسازی خوبی را انجام داده‌ایم، گفت: بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز داشتیم و به وضعیت خوبی رسیدیم.

تارتار با بیان اینکه داور در نیمه دوم خوب نبود، ولی در نیمه دوم عملکرد مناسبی داشت، افزود: انتخاب یک داور مازندرانی در آستانه مسابقه با تیم مایزندرانی مقداری شائبه ایجاد می‌کند و امیدواریم دقت بیشتری در انتخاب داوران صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد کمبود دفاع میانی در تیم پارس جم نیز خاطرنشان کرد: دنبال جذب یک بازیکن باتجربه برای خط دفاعی هستیم.

وی بیان کرد: هر بازیکنی عملکرد مناسبی داشته باشد در زمین بازی می‌کند و گوهری دروازبان ما نیز عملکرد خوبی داشته است. رحمان احمدی نیز مصدومیت جزئی دارد و در ادامه فصل از وی استفاده خواهیم کرد.

تارتار با تقدیر از حضور هواداران پارس جم، اضافه کرد: انتظار تعداد تماشاگر بیشتری را داشتیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/م

دنبال کسب حداکثر امتیازات در نیم‌فصل اول هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.