امام جمعه بافق:

نظام جمهوری اسلامی با مردم آمیخته شده است/اتحاد مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

امام جمعه بافق گفت: نظام جمهوری اسلامی با مردم آمیخته شده و اتحاد آنها توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:حرکات روانی علیه نظام، انقلاب و مسوولان در فضای مجازی و رسانه ها، نامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و ترغیب مردم برای ایجاد اعتراضات از گام‌های دشمن است.

حجت السلام سید جواد سلیمانی افزود: تفرقه بین مردم و حاکمیت و بدبین کردن مردم نسبت به مسوولان از دیگر اهداف دشمن است که آن را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با مردم آمیخته شده است و به این نظام اعتقاد دارند تصریح کرد: مردم در مقابل ترفند‌های دشمن فریب نمی‌خورند و حرکات دشمن برای نابودی نظامی که ۴۰ سال در مقابل ترفند‌های دشمنان ایستاده بی فایده است که ترفند‌های بی شمار دشمن با انجام دستور‌های مقام معظم رهبری حل می‌شود.

خطیب نماز جمه بافق بیان داشت: هر نهادی در کشور مسوولیتی را داراست و امروزه دشمن بر روی مسائل اقتصادی کار می‌کند که به آن ضربه بزند که مسوولان باید بستر را آماده کنند تا مردم بتوانند زندگی آرامی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بافق بر لزوم مقابله با فساد‌ها تاکید کرد و گفت: فساد در برخی بانک ها، گمرک‌ها و ... باید بررسی و کنترل شود و مسوولان باید برخی مسائل کشور را شفاف سازی کنند.

وی شفاف سازی مسائل کشور توسط مسوولان را عاملی برای افزایش اعتماد مردم عنوان کرد.

امام جمعه بافق به عدم پذیرش مذاکره ایران با امریکا اشاره کرد و بیان داشت: ایران کشوری غنی در تمام زمینه هاست و این انقلاب با کسی که مورد اعتماد نیست اجازه مذاکره نمی‌دهد.

سلیمانی با اشاره به ۱۴ مرداد ماه صدور فرمان مشروطیت در ایران خاطر نشان کرد: جامعه ایران در این انقلاب تغییر کرد واز این حیث مشروطه در تاریخ معاصر ما نقطه عطفی به حساب می‌آید، چون تا قبل از آن هیچ‌کس از حقوق مردم و تکلیف آن‌ها صحبتی نمی‌کرد.

وی با بیان سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تشریح ویژگی‌های این نهاد پرداخت و تصریح کرد:طبق بیانات مقام معظم رهبری، این نهاد نقش موثری در برگزاری مراسمات دارد و حرکاتی را در راستای نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهد.

گفتنی است: تشریح وضعیت کنونی یمن و آثار مرگ از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به ان اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.